Diler Kubota Techmlek drugim gospodarzem KIP 2024
Drugą lokalizacją na trasie tegorocznego Kubota Insight Programme była Lubelszczyzna. Diler Kubota Techmlek gościł inżynierów z Japonii, którzy pod Lubartowem testowali pomarańczowe ciągniki rolnicze.
KIP to inicjatywa, której celem jest zebranie przez inżynierów z Japonii opinii na temat maszyn Kubota użytkowanych w różnych krajach Europy. Marka Kubota jest znana z nieprzerwanego procesu ulepsza zarówno produkowanych maszyn, jak i swojego serwisu. Pierwszym gospodarzem KIP 2024 był diler Kubota firma Adrol: Diler Kubota Adrol gościł inżynierów Kubota z Japonii
Ważnym elementem dbałości o wysoką jakość serwisu jest nie tylko KIP, ale także „Test wiedzy mechanika”. To inicjatywa, która od kilku lat poszerza rozległą wiedzę zespołów Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kubota. W siedzibie dilera Kubota Techmlek wręczono wyróżnienia dla najlepszych mechaników.
Spis treści
Diler Kubota Techmlek drugim gospodarzem KIP 2024
Japońscy inżynierowie gościli na Lubelszczyźnie dwa dni. W tym czasie przeprowadzili testy ciągników zarówno w siedzibie dilera Kubota Techmlek, jak i w okolicznych gospodarstwach – bezpośrednio u właścicieli ciągników Kubota.
– KIP jest dla mnie bardzo ważną inicjatywą. Nie tylko pomaga zebrać opinie o maszynach Kubota zarówno od dilerów, jak i właścicieli maszyn, ale udowadnia, że Kubota dba o użytkowników. Widzą oni, dzięki KIP, zaangażowanie Kubota w proces nieustannego ulepszania maszyn. Bo te informacje, które tutaj w Polsce zdobędą japońscy inżynierowie, przydadzą się tam w Japonii, bezpośrednio w fabryce, by jeszcze bardziej ulepszyć produkty Kubota – tłumaczy Edward Cyc, szef Serwisu Kubota.
Zobacz także w portalu AgroFakt.pl: Kubota Insight Programme 2024 w Techmlek. Zobacz wideo!
To właśnie nieustanny proces ulepszania sprawia, że maszyny Kubota słyną ze swojej niezawodności. Ważnym elementem KIP są ankiety na temat ciągników Kubota, które wypełniają zarówno użytkownicy maszyn, jak i diler. Informacje w nich zawarte posłużą Japończykom do pracy w przyszłości.
Pierwszy dzień KIP to testy na miejscu u dilera Kubota Techmlek. Drugi to wizyty w gospodarstwach, w czasie których również badane są ciągniki. A także prowadzone są rozmowy z ich właścicielami. – W tym roku zmieniliśmy odrobinę formułę KIP. Rok temu postawiliśmy na formę dnia otwartego u dilerów Kubota. Dlatego też wszystkie wydarzenia odbywały się w siedzibie dilerów. W tym roku zarówno u dilera Kubota Adrol, jak i w Techmleku, pierwszy dzień to testy na miejscu, drugi to wyjazdy do gospodarstw – wyjaśnia Edward Cyc.
Czytaj także: Wystartował Kubota Insight Programme 2024. Czym jest ta inicjatywa?
Czytaj także: Rynek ciągników w styczniu 2024. Kubota wiceliderem
Nagrody dla najlepszych mechaników
Miłym akcentem wizyty było wręczenie nagrody z dobry wynik w „Teście wiedzy mechanika”. Inicjatywa organizowana przez Kubotę od trzech lat wyłania najlepszych mechaników Autoryzowanych Punktów Serwisowych. Mechanicy Kubota z różnych części Polski pod koniec 2023 roku rozwiązywali test, który sprawdzał ich wiedzę. W lutym 2024 roku zaś najlepsi z nich otrzymają nagrody.
Jednym z wyróżnionych serwisantów dilera Kubota firmy Techmlek był pan Mariusz Sagan. Zajął on bowiem trzecie miejsce w teście w kategorii Agro.
– Jestem zadowolony z zajęcia trzeciego miejsca. Nie pierwszy raz biorę udział u teście, co pozwala mi na podniesienie moich kompetencji – powiedział laureat tuż po wręczeniu nagrody.
Ponadto tytuł „Specjalistów Kubota” otrzymało pięciu mechaników dilera Kubota firmy Techmlek. Tytuł ten przyznawany jest serwisantom, którzy w „Teście wiedzy mechanika” osiągnęli poziom przynajmniej 80 proc. poprawnych odpowiedzi.